Mar 24, 2009

Jawapan

jawapan bagi Teka Teki Teka Tekuk

bunyi drum please....dong dong dong ceng dong dong ceng -----bunyi cam gendang cina. click the title for full post.





"seorang nenek tua yang mengenakan spek mata bulat dan meragakan sweater biru berserta dengan cekak kotak dan sedikit bunga-bunga di atas kepalanya yang sedang bersandar di dinding sambil menghisap curut" -----hanya jawapan yang tepat begini sahaja diterima...


hahahahahaha

kan aku cakap think outside the box..i mean really really outside the box!

anyway hanya sorg jer yg hampir memberikan jawapan yg 5% betul.....tahniah diucapkan pada Ms.Hurul Aini...

kepada yang salah teka...lain kali cuba lagi. xnak teka?

ada aku kisah ko nak teka ker tak?

5 comments:

rizz said...

huu tu ke jwapanye kemen isap curut g hahakk

||| PöJìé PööH ||| said...

hantu punyer budak!

b-boy said...

hahahaha... abis epal hijau tu..?
ekekeke.. lariikkkkk!!!

HuRuL_Aini said...

yeah....aku menang lagi...hehehe...
laa...lupa pulak yang ni xde hadiah...xpe-xpe...best gak skali-skala dpt jwpn betul...ekeke..
***gumbiranya***

fizzzy !an said...

penuh panjanglah jawapanya..

chesss..haha