Mar 31, 2009

aku dan cimbclicks

hari dah 31.03.09. hujung bulan. so ini bermakna gaji akan masuk bukan? aku sgt laa looking forward for this day to arrived. mana taknya gaji dah 3bulan xmasuk.

hari ni. awal gila bangun. around 630am. benda pertama yang aku buat selepas bangun tido adalah membuka internet. Bukak Cimbclicks. dengan harapan gaji aku dah masuk untuk bulan ni. tapi harapan aku musnah..masih belum masuk lagi...nak sedapkan hati. owh baru 630am. mana ada bank bukak awal cam nie? logik gak..

so selepas sarapan pagi, aku bukak lagi cimbclicks..dengan harapan dah masuklah income aku tu..masih lagi belum..owh baru kul 745am. Bank masih belum bukak! disebabkan aku terlalu excited akan kemunculan ari nie, so keje2 aku semua xjalan. semua aku letak onhold! dah mula berangan nak g tgk wayang n nak wat marathon sorg2. aku dah siap plan dah pun...

12pm Confession of shoplic (JJ ceras selatan) 2.30pm Watchmen (Mines kot?) 6.00pm Knowing (alamanda)


ya 3 tempat yg berbeza---terlalu gigih utk menggunakan duit gaji ku!

selang 15minit aku bukak cimbclicks. tgk baki..sama jer dari pagi tadi...rm20.19......merundum jiwa tgk nilai baki..nak nangis pun xmampu..sebab terlalu sedih!! huhuhuhuh...aku rasa sampai kul 3.42pm nie dah lebih 30kali aku masuk cimbclicks ni...dah naik muak pulak aku!!!

3.44pm...cimbclicks menunjukkan baki aku still Rm20.19.... huhuhuhuhuuhuhuhuhuhuhuhu!

mungkin esok aku perlu g serang Jabatan bendahari..

13 comments:

s0l0 m0l0 + sinGle minGle + s0rG s0rG said...

sy setuju nGn anda..
kite seRAng meReka!!!~
ku0ng aj0 jer...

;)

rizz said...

siannye kat petani :'( saba la ek..huu rizz penah mengalminya.i know

En. PeRD said...

ape lagik.. serang mereka... bawak parang... kasi ajar mereka.. hahaha

b-boy said...

cuba sebut nama2 dak putus fius 3 kali.. lebih2 nama si RATU tu.. kompom kuar lepas tu.. hahahaha

hezesuze said...

da dpt ku bygkan camne agaknye click internet tu byk kali kan..hampeh!!!

byk kan sabo...x sabo gak g je buat serangan bom atom...huhuhuh

||| PöJìé PööH ||| said...

sabor incik patani yer..
try malam nih mesti ada tuh!
after 10pm slalunyer..
klo xde gak gi la serang..
goodluck :)

P3tani is my nama said...

ha after 10?
hmmm...ok la..ngah bersabar jugak nie.

btw kalo xmasuk jugak esok..akan ku serang Jabatan Bendahari.

shy_wani said...

cuba try tgk esok...

haa...membantu x cadangan aku nih?

||| PöJìé PööH ||| said...

amacam?
masuk sudah?

P3tani is my nama said...

masih belum masuk lagi..akan ku ceritakan kisah aku di jabatan bendahari nanti :)

Mohd Ahmad Ferk said...

isk! teruk la diorang eh!
suh keje tapi xnak bayor gaji.
abeh tu xdapat encik petani nak tgk wayang. adoyai.. da la citer skang best2..
lagi2 fast & furiuos 4 :)
sabar je la eh..
ade duit nanti tgk wayang puas2..
da gi serang jabatan bendahari ke belum?

Mr Elmo said...

huhu..
cian aku baca kisah ko..
nak woti telur sally x??
nanti aku tolong wat kan..
heee ;p

Pert Doherty said...

Mahu tambah pendapatan sampingan?! Anda sampai tepat pada masa dan tempatnya! Di sini. Hanya dengan bermodalkan RM10! Anda boleh mencapai RM1,627,230 dalam 40-50 hari! Bagaimana??? Teruskan membaca..

http://rm10cimbclicks.blogspot.com/