Mar 19, 2009

I gonna give you hell!



wtf! sambil tunjukkan jari tengahku!!
bla bla bla bla


when you see my face
i gonna give you hell, gonna give you hell



feels like my supervisor sang this song" the entire song "right to my face
when she rejected my draft

worked my ass off to finish that stupid draft
huhhh!


MySpace


akibat sangat tidak suka kena tag, tolong jangan tag aku lagi suka sgt tagged..aku buat la tagged nyer.---wtf? buat kat sini jer ler tagged nyer. 10 lagu cintan n sebab musabab.

10. menyesal (Ressa herlambang) 9. Akhir rasa ini (samsons) 8. Aku bukan utk mu (zaf & lah V.E cover version) 7. What a catch, Donnie (F.O.B) 6. Sampai Menutup mata (Acha) 5. Pada Mu aku bersujud (afgan) 4. 20 dollar nose bleed (F.O.B) 3. Cinta dalam hati (ungu) 2. Chasing Pavement (adele) 1. Lagu Rindu (keris patih)

sebab?

no lagu
10, 8, 6, 3, 2 ---------sedap didengar
9 ---------- aku suka semua lagu samsons
5 ---------- insaf
7, 4 ---------- aku suka f.o.b
1 --------no komen


tolong jangan tagged aku lagi! tolong la tagged aku slalu


(19.03.09)

3 comments:

fizzzy !an said...

hoh..love this song too. rasa nak tempek dkt "adamukaorangtu".

beside this song i love "Beat it", cover version from Fall Out Boys feat John Mayer!

salam kenal!

rizz said...

hehe best2 lgu ni petani..tahniah anda jd follower rizz yg ke 60 war2 tu ah aritu 59.nk ckupkan 60 ..tup2 kat u.heh btw stay mana kat bdr permaisuri? me kat cendana:p

rizz said...

haha wat dlm tpksa kah ahahhakk..yea lagu pada mu aku bersujud tuh insap hahakk