Apr 5, 2009

Knowing, Confessions of a shopaholic & an Accident

Serangan yang dijalankan keatas bendahari adalah amat tidak berjaya. aku bukan seorang yang pandai menyerang..tiba-tiba akak receptionist yang layan aku tu pun baik...terus tak jadi aku nak marah dia..btw dia kata aku nyer gaji masih dalam proses....hmmm nak wat cam ner? click title for fullpost



akibat terlalu kecewa dengan ketiadaan gaji, aku terus pergi menonton wayang..hahahaha. Masih gigih menonton wayang walaupun duit nan ado! lagi pun ari rabu tiket murah..6 hinggit ajo.

1st pergi tengok knowing kat mines.

agak best gak ler..berkisar mengenai detik2 kehancuran bumi. cuma ada skit jer masalah dlm citer nie..bagi aku ler...1st ada certain CGI dia nampak fake sgt..n ending dia...ughhh. potong stim betul..so anti-climax la....xnak citer la..kalo nak tau g tgk sendiri..still worth it lor..

2nd movie..gigih ni nak tgk Confession of a shopaholic plak...kat JJ Ceras selatan
what can i say? hmmm..g la tgk citer nie..sangatla kelakar......aku xtau apa nak citer...sangat kelakar...walaupun kebanyakkan pelakonnya aku xkenal....

btw, otw nak g JJ ceras selatan, ada xcdent yg sgt teruk...nak tgk pic?


sempat amik pic dalam kete..courtesy kat atas miss maya nyer camera....tak tau ler idup lagi ker pemandu kete 2? darah banyak yer...hmmm?

3 comments:

Mohd Ahmad Ferk said...

aku rasa orang tu cedera je..
tak mati rasenyer..
tapi camner bleh terbalik lak tu..
isk!
mesti laju nie..

Milimilo said...

jeles dkt org2 yg dh tgok cite shopaholic..kat umah xde mmbe nk ajk tgok muvie..haiyo..kne download la nmpknye cmnih.

P3tani is my nama said...

milimilo: kalo xder member yg ajak g jer la sendiri....xpun ajak boipren g..suh dia belanja...hahahahhaa
:)