Jun 2, 2009

Konvo!

dalam sejak dua menjak nie. dalam menunggu tarikh utk viva, aku mula la berangan-berangan mengenai majlis konvo aku. dan yang pasti bukanlah bulan 8 ni. dah xsempat la. mungkin tahun depan kot. insyallah kalo xder aral melintang.

aku amatlah berharap konvo yang akan datang nie, aku nak tangkap pic ngan family aku. konvo yang lepas xsempat amik pic pun. amik sedikit la sangat. hai xder kenangan mengenai hari bersejarah itu. nak dijadikkan cerita yang lebih menyedihkan, pc aku dimana semua pic konvo aku disimpan telah dicemari oleh Encik Virus!! Habis kena format balik..maka hilang la semua pic konvo aku itu! DAMN U VIRUS!!!

namun yang demikian, aku pernah upload pic2 konvo aku kat myspace and friendster....so yang nie jer yang terselamat....huhuhuhuhuhu..sedih!!

oh lupa plak..konvo nie adalah pada tahun 2007..argh kurus nya aku masa ni...


mana satu aku? hehehe. berkumpul sebelum sidang bermula.

bersama pian. Skang nie dah jadik Kapten Pian.
hehehehe.


kawan2 yang datang sama konvo...

super large spongebob....suka giler sih!



tah moto sapa tah nie...feeling jadik rempit jap.

p/s: tahniah kepada yang akan konvo....

4 comments:

aku hUnNy (^_~) said...

nk spongebob 2...!!!:)

||| PöJìé PööH ||| said...

bestnyer dapat spongebob besorrr
i dapat pooh besor xheran punnn..
pastu bagi kat adik sampai lunyai..
sedih..
huhuhu..
btw kurus seh masa nih!
tp skrg tetap cute!

rizz said...

bestnya konvo kan haha petani dpt spongebob beso itewwww

Luth Textile said...

bgus2
aku igt konvoi.. hihi