Aug 4, 2009

Kalo Rasa Panas?


Kalo rasa Panas, apakah yang patut korang buat?

ok sebelum nak jawab soklan tu, nak citer skit pasal kisah hari ahad pagi yang lepas!


Ahad; 1.32 a.m

waktu tu baru nak masuk tido. Dah siap2 nak tido dah nie....tiba-tiba:

toot toot toot!!!! <----bunyik hanpon.

uik sapa plak call aku pagi-pagi buta nie? sambil tengok screen hanpon! owh si polan!!! Si Polan pun bunyi:

Si Polan: weh ko dah tido ker?
Aku: sah2 la aku ngah jawab tepon ko nie?
Si Polan: Owh ye ye.....aku nak ajak ko minum ni. Aku blanja.
AKu: Skang nie? <----sambil tengok jam! Kat ne?
Si Polan:
Q-bistro 15minit lagi aku sampai.
Aku: Ok2

so aku pun pergi la ke Q-bistro! sampai dulu..pastu member aku tu sampai n terus borak2.
dia bagi tau yag dia baru pindah rumah. Dia duk tingkat 16!

Si Polan: Ak baru pindah rumah..ko tahu kan?
Aku: ha ah..
Si Polan: Eh rumah baru aku tu panas la..walaupun tingkat 16. Macam mana nak buat erk?



Ko amik air semayang g semayang. Yang panas tu bukan umah ko tapi badan ko sendiri. Penuh ngan dosa!!!

Si Polan: CIbai!!!!
Aku: hahahahaha.....

p/s: so pada mereka yg rasa dah stat panas 2, g la tunaikan apa yang patut! hahahahahaha. Tiba2 baik plak aku nie. itu jer citer aku...hahahahahaha

8 comments:

Ivy Metaga said...

hehehe..kesian kawan petani tu, dia cakap panas lain, petani pula cakap panas lain....:p

momguess said...

kalo akk panazzzz
akak bukak semue yg ado
ahaksss
sgt kejiiii diri ku ini

LuVidA^^ said...

kalau panas pkai sexy2..
:D
tapi make sure da mandi la..kalau x mndi, kmpem la pns..huh

AzLaNDofGoSSiP!Nk said...

haiyoooooooooo!! SENTAP!!!! hahaha

b-boy said...

hahahahaha..ingatan pada tuan badan jugak tu..hek3

Hezesuze said...

kalo akak rasa panas...apalaie tlanjang bulat ler...ekekeke

tp stakat ni xpenah ler smpai nk bogel uols...wkakaka takat kai suar pendek je adeler...hehehe

p/s peringatan pd sume....so ingat bkn rmh yg panas ek tp kita byk dosa...huhuhuh

rizz said...

hahhahahahh!! siot je petani

boboiz said...

memang panaz entry nie...