May 14, 2009

Walimatulurus


Ini bukanlah jemputan ke majlis perkahwinan aku!

disebabkan aku malas nak menaip. so aku postkan ajer ler pic yang diambil semasa aku pergi ke umah orang kawin. 2 minggu berturut-turut member skolah aku kawin. minggu nie jugak ada sorang yang akan tunang. bila dah dijemput datang, datang jer la...rezeki xbaik ditolak betul x? anyway bila pegi umah org kawin nie rasanya seperti reunion plak..ramai dak skolah yg ada..dan kebanyakkannya dah kawin..siap dah ada anak 2 lagi? hmmm...ni menunjukkan aku sudah tua!!! sedih!

Majlis Perkahwinan Syikin

(courtesy of Terk & Marlina)


Majlis Perkahwinan Zana

(courtesy of Miss Munirah)

p/s: kagum plak aku tgk laki nie!! Greg Pritchard

9 comments:

rizz said...

sweetnya muke petani kah3

Luth Textile said...

aku igt hang yang nak kawen!

Hezesuze said...

uik! yg mana petani ni...konpius sat...hehe

P3tani is my nama said...

rizz: xder yg sweet nyer..biasa ajo!

Luth: aku kawin lama lagi la bro...calon xder.

Hezesuze: kenapa akak nak konpius? saya yg pakai bju kotak merah. n pakai baju coklat kat bawah 2...

hurulaini said...

wakaka...
nasib baik bukan ko yg kawen...klu x frust aku...hahaha***kidding***

Ivy Metaga said...

anak sapa yang comel tuh hahhaha..

takpe2 nanti2 tiba juga giliran petani kawen yer...=p

Mohd Ahmad Ferk said...

yg mane satu ko?
penim!

s0l0 m0l0 + sinGle minGle + s0rG s0rG said...

nape agus dh semakin c0mel???

P3tani is my nama said...

FerK: aku yg pakai bj kemeja merah waktu kawin syikin. n baju coklat waktu kawin zana.

FYI: aku memang specky...hehehehe

comel? hahahaha idok ler..makin kembang ada ler.