Jul 3, 2009

Blushing la....


aku tak tahu nak taip apa sebenarnya. Kete masih blum dijumpai. Tah boleh jumpa ker tidak.
xper ler erk. kalo ada rezeki ada ler kete tu. kaloo xder hmmmm...kete baru la gamaknya! uuuuuho! <------igt beli kete boleh bayar guna spender?

"nah kak, saya punya downpayment utk Minicooper saya ni!"
"eh dik dah terlebih nie! adik dah bayar utk 2 kete ni"
"xper ler kak, yang lebih tu simpan wat blanja..."


anyway malas nak citer pasal kete lagi...Hatiku nie dah pasrah!!!!

bla bla bla bla <--------merepek utk menyatakan keadaan emosi skang! terlalu malas nak taip! :)


btw kenapa tiba2 letak pic ari lasso kat atas? hmmm sebab aku suka lagu nie...sgt sesuai ngan diri aku skang....<----hehehehehehe :)

p/s:hikmah disebalik hilang kete!


6 comments:

b-boy said...

hohohoho..motif spender ada kaler coklat di tengahh..? ekekeke

Hezesuze said...

ya ampunnnnnnnnnnn!!! xbleh blah tgok spender ada cop cokelet kekdahnye...eeeee golinyeeeee...uwek!

p/s ishh akak pun suke lgu tu...hehe

rizz said...

kah2 keji taw petani spende cmtu wakkakakkkkkkkk..pape pon rizz hope kete petani dijumpai..chil k:)

Ivy Metaga said...

love this song too...

adohaiii...gambar spender tu hahaha

||| PöJìé PööH ||| said...

euuuwwww!!!
P3tani pengotoq!!

protonians said...

nice song..
nnt ak amik kat ko jerk la,..
Hahaha