Jul 27, 2009

Hari Yang Malas!

argh pagi yang malas. *sambil tengok jam* dah kul 11.17 pagi rupanya. Pagi la sangat! hahahaha. Malas betul nak bangun. <---tgh baring atas katil. aku pun tak tahu la nak tulis pasal apa. xder idea! hmmmmm?

Seronoknya jadik student! xyah bangun pagi g keje! hahahahahahaaha

pagi-pagi tadi sebelum mak aku pegi keje, mak suh aku g bayarkan bil-bil kat pos ofis bawah 2. ada macam-macam jenis bil aku tengok. ada bil letrik, bil tepon, bil internet, bil astro..hmmmmm banyak betul bil. <----banyak gila yg kena byar? tiba2 cam nak keje plak!

apalagi? hmmmm...owh pagi tadi dapat mesej dari org yang aku xkenali! 012-920**** msg dia berbunyi..."Hi agus, ngah wat per?" <----sila ambil perhatian, nama alam maya aku adalah agus yer! hehehehehe. so disebabkan aku slalu dapat msg macam nie *tiba2 feeling artis plak hahahaha* aku pun malas nak melayan. buang kredit aku jer balas. so aku pun terus abaikan. Yang peliknya mana lah diorang dapat No. aku nie? Pening2...... habis pasal mesej!

hmmm...owh baru beberapa minit tadi tengok kak heze dah siap letak n3 baru kat blog dia. so g la baca. tapi malas nak komen. *aku lebih prefer jadik silent reader, hahahaha* pasal gathering kat tasik shah alam..pastu ada la ym ngan dia kejap. lepas aku letak status ym MALAS NYA!

kak heze : napa malas
aku : malas la
Kak Heze : yelar napa malas
aku: tah la kak
Kak Heze : mesti petani ada wat sumting nie
aku: ala macam pompuan ada period, saya ada time malas. just xkuar darah jer! hahahahaha
Kak Heze: hahahahahahaha

apalagi.....*tiba2 terdengar bunyi air dalam bilik air* owh adik aku rupanya tak g keje la..Pemalas betul la dia nie <---macam la aku rajin sangat! hahahaha.

apa lagi yang harus aku taipkan? hmmmm.... argh tak der idea la nak menulis!!! <-----akibat kurang minat membaca! haish!!!!

So moral of the story? Rajin2 kan lah membaca buku! hahahahahahahaha

p/s: facebook nie cam gampang la...aku nak masuk punya la susah! tension-tension!

4 comments:

Hezesuze said...

hahaha xleh blah malas cam org pompuan time period kekdahnye....sengal!!!!

aik! sejak bila jd silent reader ni...ekekeke xkesah ler jnji AGUS (tetiba pgil agus) wakaka bc n3 akak....huhhhu

p/s PETANI better than AGUS hahahahaha

Ivy Metaga said...

hehhehe....amboi ada peminat misteri nampak...

takpe kalo malas baca, janji buku tu, buka, tengok, tutup balik lalalallaala, kira keja juga tu

farish izaryl @izreez said...

wuwuwu kemen ym ngn k heze hehe motip xjoin smlm =p

P3tani is my nama said...

hehehe..
ivy: nak bukak buku pun malas. huhuhuhuhuhu

rizz: xder motif apa2 pun. just malas nak datang.