Sep 9, 2009

terlalu malas utk menaip!

argh aku terlalu malas utk menaip
plus got no idea nak taip pasal apa.
........
lagi beberapa minggu jer nak raya
argh aku amatlah tidak suka akan raya
kenapa?
sebab aku tak der kampung.
SEDIH!
anak jati Kuala Lumpur lah katakan.
.........
Walaupun tak gemar beraya
baju raya mesti nak beli gak kan?
just nak beli baju melayu jer kot.
igt tahun nie nak pakai warna GOLD la
.............
anyway aku malas nak menaip sebenarnya.
so sampai sini jer la erk.
Selamat berpuasa.

7 comments:

b0b0y said...

hahaha..menaip pun..ekekeke

Hezesuze said...

aik! bleh plak menaip tu...sabo jeler...ahaks!

alah xkan malas nk raya....bknke ati da gumbira skrg ni....ekekeke

P3tani is my nama said...

kak heze saya memang kurang skit bila part raya ni. dari dulu lagi. bukannya xsuka. just "kalo ada ada, kalo xder pun xper".

xtau asal. hehehehe

Pojiepooh Abdullah said...

sian la dia xde kg...
meh blk kg Pojie meh ada sawah padi segala..
leh la berendam dlm bendang..
hehehe...

Ivy Metaga said...

selamat hari raya tak lama lagi kan,
gold itu emas haihhhh

ayin said...

ksian nye..
meh la blk kg aku..
even xde kg aku pape, tp seronok dpt kumpul adik-beradik,jmp suku sakat n makan sme2..syok nye raya

P3tani is my nama said...

hahaha. ayin thanks la..
tapi semua ahli family aku ada kat sini...

hari raya is all about family...
:)