Sep 29, 2009

Public Transportation S.U.C.K!

Selepas beberapa kurun tidak menjejakkan kaki kat fakulti a.k.a neraka duniaku, aku terpaksa menghadirkan diri aku kesana. Menghadirkan diri selepas mendapat panggilan hangit dari S.V aku.

S.V : Wahai Manusia, Kamu perlu menghadirkan diri ke Ofis saya hari ini juga. Wahahahaha
Saya: Maafkan saya, Tapi siapakah kamu?
S.V: Oh lupa plak saya nak mengenalkan diri saya, Saya adalah Supervisor kamu! Dr. F. Wahaha
Saya: Owh Dr.F rupanya. Kenapa perlu saya hadir ke sana ya?
S.V: Saya ada beberapa perkara yang ingin saya bincangkan dengan kamu. Makanya silalah hadirkan diri kamu ke sini hari ini juga!
Saya: Wah nampaknya begitu penting.
S.V: kalau tidak penting saya tidaklah menelefon awak!
Saya: Baiklah S.V ku, saya akan kesana sekarang juga.

Perjalanan ke Uni Ku sangat memenatkan! Public Transportation kat Malaysia nie. Capital S. Capital U. Capital C. Capital K. With BOLD exclamation mark. ---bukanlah nak merungut. just bagi tahu jer.

Saya: Assalammualaikum.
S.V: Owh kamu...lama saya tak nampak?
hati kecilku: aku sebenarnya malas nak jumpa. sebab aku tahu bila aku jumpa ko memang akan bertambah masalah. huhuhuhu.

Saya: What seem to the problem wahai S.V?

S.V: owh begini, bla bla bla bla bla bla -------sudah semestinya dia sedang menjelaskan masalah yang akan menambah beban dalam hidup aku.

hati kecilku: seperti yang ku duga. Kerja yang aku anggap telah selesai masih belum selesai rupanya. Terlalu banyak pertambahan yang diminta. katanya atas nama Kualiti!

hati kecilku 2: Damn u kualiti!

Saya: Owh baiklah. Akan saya usahakannya secepat mungkin!
hati kecilku: Damn u! Menyesal aku datang! huhuhuhuhu

makanya officially beberapa plan asal akan berubah. Terpaksa reschedule kan beberapa perkara mengikut kehendak masalah baru nie. hai dugaan dugaan.

p/s: apa yang hendak disampaikan adalah lebih penting daripada perbualan sebenar. waahahahahaha

4 comments:

Maya Helmi said...

public transport di malaysia memang cam cibai.

Hezesuze said...

xde kene mgena langsung ngan tajuh...huh!

parim said...

knape harus ditapis.x best bace.
slambe je.tulis.aku suke.

P3tani is my nama said...

kak heze: hahaha. xtau nak letak tajuk apa lagi. hehehe

parim: weh tapis la..hehehehe
:)