Feb 5, 2009

tah ler. Pening kot?

bosan la. dah malam!! tak tau kul berapa. Aku baru jer habis membaca "paper" yang tah apa-apa tah?

Petang tadi?
dari petang tadi aku membaca..tgk cuaca kat luar?

cuaca?
memang sangat tak memihak pada aku...mendung2 jer..sesuai utk tido. tp sebelum tido kena balik umah dulu....

jalan?
jem! sakit hati!

rumah?
xder mood nak baca! tgk american idol! drama sangat!

malam?
lepas tgk buletin utama..."kerajaan perak bertukar? najib ketua bn perak? Najib bukan org pahang ker? aku xfaham!" masuk bilik sambung baca!

bilik?
start balik baca "paper"
kalo ikutkan hati aku nak jer bakar paper nie! disebabkan ianya amat penting, nak tak nak aku kena baca jugak. so aku teruskan lah membaca.

aku berhenti membaca. aku g dapur. buat horlick. aku minum. aku baring. aku tension!

apa yang aku baca tadi? hmmm...lupa dah. -----akibat slalu tgk menda yg bukan2



"paper" yg ingin skali aku bakarkan!!!

ada banyak benda yang aku tak faham langsung.

cth..apakah itu exocellular material? ---banyak pulak perkataan nie kat dlm paper 2..

faham?
nan ado!!!! faham-faham kan aja!


aku habis baca "paper" nie...dan yang paling menariknya...kena baca plak sambungan "paper" tu...aiiiii. baca jer la..tapi sebelum baca kena la print dulu. carik balik file pdf paper 2..aku jumpa.

Paper no.2?
47 pg...47mukasurat!!! bazir kertas kalo nak print!
tgk dulu..penting sangatkah sampai nak print?

Pentingkah?
penting.....sbb apa penting? aku pun masih xfaham...so baca jer la..baru aku tahu dia penting ker x?

guts aku mengatakan ianya penting....

47?
47????
10mukasurat pun aku xfaham...apakan lagi 47?
aku xsuka no.47

47?????




ada 47 mukasurat... 47 jer? yg 10pg pun aku xfaham..apakan lagi 47?
47????

Print?
print separuh jalan! Ink habis!
isikan ajer....dugaan

Dugaan?
katil dah panggil tido..rasa cam malas nak isi ink! malam sejuk..sesuai nak tido!
tido! tido! tido!

Tersedar?
tersedar bahawa aku dah blaja hampir 2 tahun....

Blaja?
rasa cam tak blaja apa-apa
nan ado!! bazir duit plak tiba2.....huhhh!!

NAN ADO!!!

NAN ADOOO?

sedih plak tiba-tiba....


MySpace




(5.02.09)

6 comments:

s0l0 m0l0 + sinGle minGle + s0rG s0rG said...

usaha tangga kejayaan!!!~
chaiy0k2!!!~

;)

AzuRr|NA said...

yeah caiyossss~!

Cicie~!!! said...

STUDY = BEST~!!!
EXAM = DISASTER~!!!

walau aper pon...
support ko punya MASTER...
cayork cayork cayork~!!!

mak nak sambung MASTER jugak~!!!

Dhina Natasha said...

penin mak bac blog ko neh nok!!!!
apa pun... gud luck syg....

Agus Johns said...

aku memang sdg berusaha utk tidak malas..hahahaha

cici: sgt bagus smb master bila ngah gawat nie....

dhina: apa yg ko pening nok? ko pasal ayat2 aku pun sori la...aku xpandai nak mengarang ayat2 berjela2...aku karangan OUT!!! hahahahahaha

aizadismail said...

life is simple,dont make it difficult.

:)