Dec 25, 2008

I'm Back!!

ini adalah blog terbaru aku. blog lama aku dah buang. Antara sebab-sebab aku buang:

  1. dapat kesedaran bahawa tulis tesis aku lebih penting dari aku tulis blog lama yang xder faedah nye..
  2. blog lama dah jauh tersimpang dr matlamat asal...aku xnak tulis dairy..apa yg aku buat. semua 2 aku anggap peribadi..so xder makna nya aku nak g tau. no offence erk! xmenarik pun hidup aku.
  3. blog lama jugak byk buat masalah kat aku..so cam pening!
  4. aku dah out of ideas!
Sebab apa aku buat blog baru nie?

  1. sebab aku nak kongsi ilmu aku ngan korang apa yg aku ngah research. at least aku dapat improve aku nyer knowledge pasal kejadah ni. so aku akan terangkan dengan tutur bahasa aku sendiri.
  2. Dengan harapan aku bertambah semangat nak habiskan research aku nie...dah berkurun lamanya aku blaja...harap2 dengan komen korg (kalo ada yg komen ler) dapat memberi inspirasi pada aku utk terus menulis.
  3. Kalo sesiapa yg rapat ngan aku, pasti tahu aku nie kinda environment's freaks...so aku akan cuba bercakap mengenai isu2 alam sekitar dalam terjemahan kepala otak aku sendiri.
  4. hmmmmmmm?
anyway merry chritmas...
:)

HhH

No comments: